Hotel 2: Les Villas Ottalia Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Michael Wolters - WaarBenJij.nu Hotel 2: Les Villas Ottalia Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Michael Wolters - WaarBenJij.nu

Hotel 2: Les Villas Ottalia Gili Trawangan

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 Oktober 2015 | Indonesië, Gili Trawangan

Ook het tweede hotel is inmiddels bekend. We zullen 8 nachten doorbrengen op Gili Trawangan. Een klein tropisch bounty eiland met witte stranden, azurblauwe zee en veel palmbomen. Op dit eiland mogen geen auto's komen.

Voor deze zonvakantie hebben we onszelf beloond met een privé villa met eigen zwembad. Een ongelofelijk mooie villa tussen de kokosnootplantages.

Op dit eiland willen we gaan duiken, snorkelen, schildpadden bekijken en uitstapjes maken naar de andere Gili eilanden en het Indonesische eiland Lombok.

Leuk detail: Dit eiland is alleen bereikbaar per boot. We gaan vanaf Bali met een speedboot naar Gili. De reis duurt ongeveer 2 uur.