Reisblog - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Michael Wolters - WaarBenJij.nu Reisblog - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Michael Wolters - WaarBenJij.nu

Reisblog

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

18 April 2016 | Nederland, Deventer

Hoi iedereen,

Over 11 dagen is het al zover! Dan gaan Samantha & ik trouwen en gaan we er één groot feest van maken.

Twee dagen later gaan op reis en daarvoor heb ik deze reisblog gemaakt. We willen proberen om meerdere keren bij te houden wat we hebben gedaan en wat foto's plaatsen. Er staan al wat oudere berichten op deze pagina over onze voorbereiding

Ik heb jullie mailadres toegevoegd. Als jullie deze mailtjes niet willen ontvangen, hoor ik dat graag en haal ik het mailadres er uit.

Op deze manier kunnen we jullie laten zien wat we allemaal tegenkomen!

Groetjes Michael

  • 25 April 2016 - 12:57

    Carolien:

    Nou volgen gaan we jullie zeker, doet ons denken aan onze huwelijksreis die kant op 25 jaar geleden.

    xxx ons

  • 01 Mei 2016 - 16:33

    Frida Beumer:

    ik volg jullie via de vliegtuigtracker van schiphol en jullie vliegen nu boven Rusland even iets verderdan Moskou.Goede reis en goede tweede vlucht gewenst schone zoon en dochter.
    xxx mam

  • 01 Mei 2016 - 16:33

    Frida Beumer:

    ik volg jullie via de vliegtuigtracker van schiphol en jullie vliegen nu boven Rusland even iets verderdan Moskou.Goede reis en goede tweede vlucht gewenst schone zoon en dochter.
    xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Okt. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3693

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 22 Mei 2016

Huwelijksreisreis Michael en Samantha

Landen bezocht: